Horari d’atenció comercial: De Dilluns a Divendres de 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:00

Blog

  • 15
  • Desembre
  • 2018

Com dissenyar el menú del teu restaurant

Publicat per Mireia en Impresión
Menús de restaurant

Any nou, menú nou. Si tens un restaurant, segur que saps que alguns plats no es poden tocar de la carta perquè són els favorits. La gent els troba a faltar si mai no serveixen. Són els plats que representen la teva cuina i diuen molt de la història del restaurant. No obstant això, també és cert que a aquesta mateixa gent els agraden les sorpreses, provar noves receptes i quedar-se sense paraules, que no sense sabors nous.


A les portes del 2019, és possible que un dels propòsits sigui actualitzar els plats de la teva carta. A l'article d'aquesta setmana, no entrarem a la cuina perquè no és el nostre fort, però sí que volem recomanar-te alguns tips per dissenyar el menú del teu restaurant i conquerir als teus clients, abans de fer-ho pel paladar.


Colors: sí o no?


Comencem amb una veritat absoluta: un menú amb colors és sempre més impactant. Tots hem sentit parlar de la psicologia d'aquests. Així, el verd s'utilitza per a restaurants de menjar saludable però els càlids, com el vermell o el taronja, s'associen a aquests llocs en què la carn està molt present. Segur que ja tens un color (o diversos) que representen el teu restaurant. Ara només falta que els traslladis al menú perquè no es perdi la sintonia.


El tipus de lletra


La font que s'escull per a redactar el menú pot transmetre idees molt concretes. Per exemple, un tipus de lletra cursiva és sinònim de qualitat pel que fa al servei però també al producte.
De vegades, pensem que les fonts més elaborades són també les millors i les més creatives però no sempre és així. A l'hora de dissenyar el menú del restaurant, recorda que aquestes cal·ligrafies poden resultar difícils de llegir i fins i tot confondre als clients quan s'imaginin els sabors d'un plat.

 

Vida pròpia als plats


¿No et sembla divertit jugar a descriure als plats? Com si tinguessin personalitat i tu els coneguessis millor que ningú, ha arribat el moment de presentar-los. Les paraules utilitzades per descriure cada aliment tenen molt poder i poden convèncer-nos a l'hora de decantar-nos per un plat o un altre. Sense anar més lluny, hi ha un estudi de la Universitat de Colòmbia publicat l'any 2016 que demostra que els noms que inclouen paraules que imiten els moviments de la boca en menjar, són més efectius. Abans de provar-los, ja estem salivant. Ho has comprovat tu mateix?


Qüestió de números ... o preus


Un cèntim amunt o avall sembla molt poc però és determinant. Per això és fonamental ajustar bé els preus de cada plat que apareixeran en el menú del restaurant. Un consell: no col·loquis tots els preus en el mateix lloc, per exemple, en una sola columna. Així evitaràs que el client pugui veure'ls tots d'un sol cop d'ull i pugui escollir el més barat.


El menú del teu restaurant amb Pressing


Un cop hagis dissenyat l'oferta de plats, només hauràs d'imprimir per poder presentar-los als teus clients. És llavors quan nosaltres vam entrar en acció. I és que en Pressing combinem alta qualitat d'impressió amb un servei ràpid i competitiu. Pots triar entre 3 models de menú per aconseguir un resultat completament personalitzat:

Els menús de paper són els clàssics que no poden faltar a taula. Alguns restauradors continuen apostant per ells. Amb un acabat en estucat mat, són sinònim d'elegància, amb possibilitat d'impressió a dues cares així com de plastificació. Amb ells pots fer un format díptic o tríptic.


Els menús de PVC són resistents i més duradors que els de paper. Una de les seves avantatges és que són més fàcils de netejar, de manera que molts restaurants consideren que és la millor opció.


Els menús de dibond són l'alternativa més resistent i rígida. Són una perfecte i original alternativa als menús de paper.

 

Tries el format de menú que més t'agrada, la quantitat que necessites imprimir i el temps per al lliurament. Més senzill, impossible. A més, si tens algun dubte mentre crees el teu pressupost, sempre pots contactar amb el nostre equip per resoldre-la.

Per cert, ¿no tens molta gana de cop i volta? I si fem una ullada a la carta del restaurant que tinguem més a prop?

Categories: Impresión

Deixa'ns el teu comentari

Ens agradaria saber la teva opinió. Si us plau, assegura't que els teus comentaris siguin rellevants a aquesta entrada. Procura respectar la resta de lectors d'aquest blog. Comentaris promocionals, ofensius o il·legals seran editats o eliminats.

 

Política de privacitat
Àmbit d'aplicació

La present política de seguretat afecta qualsevol dada de caràcter personal dels usuaris d'Internet (en endavant, els "usuaris") que visitin la pàgina web www.pressing.es i omplin els formularis de sol·licitud disponibles a la mateixa.

 

Informació bàsica sobre Protecció de Dades

Responsable: Pressing Impresió Digital S.A.. + info

Finalitat: Donar resposta a la seva consulta realitzada a la nostra web. + info

Legitimació: Consentiment del interessat. + info

Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal. + info

Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. + info

Informació adicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web.+ info

LSSI: D'acord amb la llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació, autoritzo que remetin notícies d'actualitat i publicitat del seu interès, per qualsevol mitjà de comunicació electrònic.

 

Enviar comentari
Lo más leído este mes
  1. 1 La invención de la imprenta, más presente que nunca

    Avui volem fer un viatge en el temps. Concretament, a l'any 1455, quan la invenció de la impremta va marcar un abans i un després.

  2. 4 Targetes de visita que ningú perdrà

    Amb unes targetes de visita senzilles pots mostrar el més important del teu negoci però, de vegades, vols alguna cosa més. Una cosa especial, diferent i que capti l'atenció. En aquest cas, no serem nosaltres qui et llevem la idea de la ment perquè també estem convençuts que l'originalitat no te preu. Sortir de la teva zona de confort significa aconseguir més oportunitats. Precisament per això, avui volem compartir 3 ideïs que podràs aplicar en els teves targetes de visitis i aconseguir aquesta paraula que tant ens agrada escortar. Ja saps ... wow!

Política de privacitat
Tornar