Horari d’atenció comercial: De Dilluns a Divendres de 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:00

Blog

  • 24
  • Novembre
  • 2017

Pressing en Graphispag LIVE 2017

Publicat per Carles en Impresión, Trabajos realizados

Del 21 al 24 del pasado mes de Marzo, Pressing estuvo en el Salón Internacional de la Industria y de la Comunicación Gráfica, Graphispag.

Pressing en Graphispag LIVE 2017

Como novedad, el salón incorporó en esta edición un gran espacio central denominado Graphispag LIVE dónde se crearon distintas zonas con diferentes soluciones de impresión para el mundo editorial, el packaging, el textil, el retail y la decoración de interiores.

El objetivo de este espacio es poder mostrar a los visitantes la impresión aplicada en distintos productos y soportes, de este modo los visitantes pudieron ver, tocar e informarse in situ sobre los productos y los acabados más avanzados o de nueva incorporación de Pressing.

Graphispag Live además ofreció a los asistentes al salón, demostraciones y talleres, más de 30 ponencias y actividades para fomentar el networking, entre otras.

Para Pressing fue el espacio y la oportunidad perfecta para mostrar servicios y productos gráficos y para establecer nuevas sinergias y colaboraciones además de nuevos contactos.

Pressing en Graphispag LIVE 2017

Deixa'ns el teu comentari

Ens agradaria saber la teva opinió. Si us plau, assegura't que els teus comentaris siguin rellevants a aquesta entrada. Procura respectar la resta de lectors d'aquest blog. Comentaris promocionals, ofensius o il·legals seran editats o eliminats.

 

*Camp obligatori
Enviar comentari
Lo más leído este mes
  1. 4 Bosses de paper: una senyal d'identitat

    Sabem que no podem canviar el món en un dia. Som totalment conscients. Però també és cert que pas a pas, amb petites accions, podem aconseguir grans coses. Entre tots. Voler és poder. I si comencéssim a triar bosses de paper per al nostre negoci? Descobreix les tendències per dissenyar la bossa de paper de la teva marca i, de passada, mima el nostre planeta. Sempre es pot una mica més.